Godnatt.

Klockan står tidigt ställt imorgon bitti så jag ska bara göra mej kortfattad här ikväll. Jävlar vilken underbar dag det varit. Efter mitt möte var slut och banken klar hann jag hem en liten stund innan jag först träffade Jessica och sen efter ett litet tag Hannes inne i stan. Vi gick runt och kollade lite i affärerna innan dom stängde och jag fick med mej både nya blad till rakhyveln, strumpor och tre t-shirts från topman.

Vi käkde sushi på Drottninggatan och sen åkte jag hem för att börja med tvätten... Inget vidare roligt men ett nödvändigt ont. Nu verkar det fungera och jag har två maskiner kvar att slänga in och sen ska jag krypa ner i sängen och sova. Hostan är kvar och näsan rinner men febern är nog borta. Kroppens känns helt sliten och det ska bli förbannat skönt att lägga ner huvudet på kudden, jag tvekar inte en sekund på att jag kommer sova lika gott i natt med.


Nu ska jag ner till tvättis igen,


tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0