helt slut

Nu är jag riktigt trött! När jag stod utanför porten och skulle slå in portkoden förståd jag först in varför jag aldrig kom in.. Jag slog koden om och om igen och sen slog det mej att det var jobb koden jag försökte komma in med. Haha!

Fyy i helvete vilken natt det har varit! Jag har aldrig varit med om maken alltså. Larmen har ringt HELA tiden, folk har varit uppe, på morgonen kvisten åkte jag på några smällar och det var bara upp och ner allting för när jag slutade kom det ingen personal.

Nu är jag hemma iallafall och lagt mej i sängen. Hungrig men det finns inte en chans i världen att jag kommer pallra mej ner till Konsum för att handla nu. Jag kommer säkerligen ändå däcka vilken sekund som helst så får jag äta när jag vaknar igen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0