home.

Jag hade skrivit ett inlägg via mobilen när jag satt på tåget hem men det verkar inte ha kommit upp. Får se om det kanske kommer senare. Hursomhelst, jag snubblade in av trötthet innanför dörren för ett litet litet tag sen och kastat mej i sängen direkt. Måste sova ett par timmar för att orka ta i tur med dagen. Eftersom jag kom hem lite hastikt såhär har jag inte skrapat ihop några planer för kvällen eller resten utav helgen. Det ända jag vet är att ja ska vara l e d i g som bestämt.

Jag återkommer i eftermiddag för nu är jag så trött och fryser så himla mycket så ja ska gosa ner mej under mina två täcken.

Puss!

Kommentarer
Postat av: skånskan

hej snutte! varför är du på väg hem redan? De tycker ja verkar helknäppt. kom tillbaka till oss omedelbart :) Pusss

2010-08-28 @ 17:32:19
URL: http://kaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0