Jag har varit vaken sen isac drog till job...

Jag har varit vaken sen isac drog till jobbet men låg kvar i sängen och drog mej en bra stund. Hade jättesvårt att somna igår kväll, var så himla mycket som snurrade runt uppe i huvudet. Nu börjar ja komma ner i varv och kan njuta av ledigheten hoppas jag. Planerna för dagen är att jag först ska träffa min efterlängtade Adam som oxå är i Göteborg för tillfället som jag inte sett på hela sommaren i stan och sen mot eftermiddagen när Doni slutat skolan får jag äntligen träffa honom. Gissa om det är någon som kommer bli helt sönder kramad? :) Ja kanske borde sätta lite fart och klä på mej nu och sticka iväg så Adam inte får vänta på mej, de skulle vara lite pinsamt... Eftersom ja inte har någon dator här bloggar jag från mobilen så kommer alla bilder upp när jag är hemma igen, kanske kommer det upp någon enstaka från mobilen men dom blir oftast så små att se för er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0