Jag var hemma redan innan innan klockan to...

Jag var hemma redan innan innan klockan tolv igår men somnade på tok försent för mitt eget bästa. Man fastnar så lätt vid datorn eller i telefonen och sen vips har klockan sprungit iväg flera timmar. Nu sitter jag på pendeln påväg till jobb som vanligt, känns lite tragiskt att jag inte kommer komma hem förens halv nio imorgon bitti i bästa fall. Imorgon måste jag tvätta upp lite små saker och börja packa.. Nu är det inte många dagar kvar innan jag drar. Måste komma ihåg att betala alla räkningar innan jag åker så det är gjort. Men hallå?? Vad hände med sommaren??! Det är kallt och ruggit ute och hösten har kommit, det ända posetiva är alla fina höstkläder man kan plocka fram och levande ljus man kan tända. Det är nog det bästa med hösten, alla ljusen.. En br; film, lite regn och ligga under duntäcket i ens favorit famn... Önska drömmande, hah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0