Klar.

Inte för ens nu kan jag lägga ner huvudet på kudden för att alldeles strax sova. Det har varit en fullspäckad dag med fläng hit och dit. Nu känner jag mej äntligen redo för att åka och kan koppla av. Räkningarna är fixade, jag har klippt mej, packat, plockat ut disken men fuskade med städningen ikväll. Det här kommer bli toppen och nu längtar jag efter att jag är påväg. Eller ännu bättre.... Att jag är framme. Fast det är ganska mysigt att vara på resande fot oxå, få ett par timmar för mej sej själv i ett tåg. Mitt älskade göteborg! Som jag har längtat efter att komma tillbaka. Längtat efter att träffa Doni igen.. Fast jag kommer inte bo hos honom. Utan jag kommer på mina dagar jag är där hos Isac och det är han som kommer och möter upp mej på centralen när jag är framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0