Måndag.

Det är bara några minuter sen jag skuttade in innan för dörren här hemma. Känns som om att det var väldigt länge sen jag bara var hemma nu, haha. Dagen har varit fruktansvärt lugn och jag har mest sovit, hängt med min vän och snackat skit. Bra måndag med andra ord. Tanken var att jag skulle dragit till Vickan ikväll med H men det blev inställt och vi ska käka middag ihop imorgon istället så jag har inga planer för ikväll. Kanske blir att att ta ett långt bad, springa ner och köpa lite gottis i affären och plocka fram boken. Jag har flängt som en dåre sista tiden så det kanske är på tiden med lite egen tid ENSAM. Jippii, för det är ja ju bäst på. Eller not. Blir jag uttråkad finns det tusen saken att göra här hemma. Massvis med papper som behöver sorteras, städa mitt rum, skicka iväg lite mail, kolla lite saker på nätet. Jaaa.. Listan kan göras lång och jag tröttnade precis.

Eftersom jag går på mina nätter om bara tre dagar känns det helt meningslöst att ställa om dygnet nu och sen ställa om det igen. Så jag får vara nattuggla tills mitt häst pass är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0