Måndag!

Det är ett tidigt godmorgon som kommer den här morgonen ifrån mej.

Sitter relativt nyvaken med datorn i knät efter att tagit en dusch och gjort dom gamla vanliga morgonrutinerna. Lisa Nilsson med låten Vem går på i bakrunden och magen kurrar eftermat. Får köpa med mej någonting på vägen till jobbet. Idag är sista jobbdagen innan jag går på semester och det känns.... RIKTIGT JÄVLA BRA ! Jag är så enormt trött och slutkörd i botten nu såå dom här dagarna med ledighet kommer göra guldvärld för sen är jag tillbaka med så mycket ork och energi igen.

Igår var jag så seg så efter att vi käkat middag sket jag i alla måste jag hade att göra här hemma och satt istället och pratade med Sandra ett bra dag och sen degade i sängen hela kvällen fram tills dess att jag skulle sova. Så jaa, jag antar att jag måste ta i tur med det ikväll istället. Tvätt, fixa räkningarna, packa, städa osv.... Jaa ni hör, de finns lite små pyssel. Men får jag klart det ikväll hinner jag träffa lite mera vänner imorgon än vad ja tänkt från början.

Gud vad fort klockan går när man inte vill det. Jag hinner borsta tänderna nu och sen ser jag att jag måste börja åka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0