Molly har legat helt däckad här halva kv...

Molly har legat helt däckad här halva kvällen men nyss fick hon något ryck och sprungit fram & tillbaka, hoppat runt och lekt med benet. Hon har varit ute på många promenader idag och charmat en hel hög med människor. Nu i skrivandes stund verkar hon lugnat ner sej och krypit upp i min famn. Det har varit en helvetes dag på jobbet. De där om att det skulle gå fort kunde jag ju glömma från första stund jag började. Dessutom har jag suttit på huddinge akuten nästan 7 timmar med en boende och sen var de annat som skulle fixas när vi var tillbaka. Nu har jag lite journaler att skriva och sen hoppas jag natten blir lugn så jag och prinsessan får några timmars sömn. Imorgon kväll ska hon tillbaka till husse och jag vill inte ens tänka på det nu, det kommer bli så tomt och jag kommer sakna henne tok mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0