my day

Jag smet en halvtimme tidigare ifrån jobbet så jag fick komma hem en aning tidigare. La mej och sov en timme på direkten och nu är hela huset fullt med folk. Det är Sandra´s syster med man och barn som är här och hälsar på. En riktigt söt liten vildning som snart är 4 år. Vi har precis pick nickat med pizza på vardagsrums golvet eftersom köksbordet inte räckte till för alla och nu ska dom ha spelkväll på playstationet. Inget för mej så jag har lagt mej i sängen med datorn istället. Har några få samtal jag måste ringa och sen tänker jag stänga ner allting och göra en tidig kväll, ögonen går i kors och jag är så förbannat trött så jag knappt vet mitt eget namn. Jag har ju ingen dvd ännu och nu när dom ska spela så blir det ingen film för mej, jag får istället slå på tv:n och somna till. Hoppas på att det kan gå något bra och att det inte bara är skit som vanligt. 

Tre dagar kvar innan semester, tjoho... Måste tvätta innan jag åker bort oxå. Det får bli på söndag eftermiddag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0