Perfekt, ja hann springa iväg och ta den ...

Perfekt, ja hann springa iväg och ta den tidiga bussen. Så nu är jag hemma en halv timme tidigare. Bara för att jag gått ifrån jobbet blev jag hur pigg som helst och alla ligger och sover så inte kan jag ringa någon för sällskap. Men de var skönt att komma därifrån nu på morgonen. Känns som om hela jag luktar piss så det får bli en dusch innan jag lägger mej. Jag har vant mej vid mycket med det här jobbet men när jag bytt om och känner att lukten sitter kvar i mej blir jag faktiskt lite smått äcklad. Nu är jag strax framme vid centralen så jag ska springa ut i regnet och byta till tunnelbanan. Jag älskar att lägga mej när man hör regnet där utomhus, det är så fridfullt och fint. Krama om kudden och drömma mej bort till en annan tid och plats ett litet tag så jag kan samla kraft och ork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0