Satte mej precis på bussen och är äntli...

Satte mej precis på bussen och är äntligen påväg hem. Ögonen svider av trötthet så stunder som dessa önskar jag att man bara hade kunnat trollat sej hem, vad skönt de skulle varit. Ska faktiskt bara sova bort hela dagen för att sen gå upp en timme innan jag måste åka. Man är inte 16 år längre och pallar hur mycket som helst, speciellt inte då jag jobbar så mycket som ja gör. Är fortfarande sliten efter igår natt, but hey... De var trevligt och helt klart värt de! Skorna jag köpte förresten är perfekta, känns knappt som om att jag har någonting på fötterna och ja är inte i närheten av att få ont av dom när jag går. Kanske skulle man sattsa på att köpa ett par till i en annan färg. Nu är de snart dags för att byta till tunnelbanan så vi sätter punkt här, god natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0