Seriöst...

Nu har du banne mej gått för långt den här gången. Man kan varken älska eller tycka om alla människor här på jorden och tro mej, det gör inte jag heller. MEN... Det är inga dåliga anklagelser/lögner du har kommit med och förtillfället vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Du är en ond människa som säger sådana saker utan några som helst grunder för fem öre och det är faktiskt allvarligt om sådan information skulle komma i fel händer. Det är mycket som kan sättas på spel ocu nu får du sluta. Jag skulle kunna gå ut med så mycket skit om dej som är sant som jag lyckats gräva fram men jag skulle faktiskt aldrig göra så mot en annan människa. Jag vet att jag har min rygg fri och det du sagt inte stämmer för fem öre men jag kan inte låta bli att bli upprörd ändå och riktigt jävla förbannad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0