Skor är min drog.



Din sko 899:-



Din sko 899:-

Asos.com 476 :- + frakt.



Vagabond 1199:-


Vagabond 1199:-


Björn Borg 1099:-

Dom här skorna skulle sitta perfekt på mina fötter i höst. Till stora halsdukar och skinnjackan. Eller en Trenchcoat. Tighta jeans, stora tjocka stickade koftor eller bara en schysst skjorta med linne under. Jag är totalt förälskad och det kliar i fingrar att få springa och köpa varenda par på en gång, men jag måste hejda mej. Ett som är säkert är att både ett brunt och och svart par skor kommer bli mina. Sen skulle det ju även vara bra med ett par sköna promenad skor....? Och kanske ett par tygskor som man kan ha som slit och släng. Ja ni hör ju själva, jag skulle kunna hålla på i evigheter och hitta på anledning efter anledning för att få ta med mej vartenda par hem. Gaahh.. Ge mej allihopa, snälla?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0