Tisdag.

Vet ni? Jag är heelt ledig idag och det var någonting jag glömt bort. Så jag är riktigt happy to day. Hade bara hostan velat försvinna hade allt varit på topp.

Efter att jobbat både natt och dag igår var jag helt död när jag kom hem. La mej vid datorn ett tag men pallade inte en lång stund utan släckte ner i rummet och somnade. Hade inte ens orkat klä av mej eller någonting. Vaknade upp av en mardröm mitt i natten men somnade om strax där efter igen. Och nu har jag sovit fram tills för en halvtimme sen så kroppen skrek ju verkligen efter sömn. Eftersom jag inte upptäckte igår att jag är ledig idag hade jag noll saker inplanerat idag vilket känns galet bra men jag pratade nyss med Lina och vi ska ses vid sex tiden för en fika eller kanske middag. Men än så länge är det några timmar kvar tlls dess så jag ligger kvar i sängen och degar en timme till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0