Vad ska jag göra ?

Efter att sovit ett par timmar är jag nu uppe på bena och legat och pratat i telefon med lite olika vänner över en timme. Packat upp väskan och hängt in allting i garderoben som inte var använt och resten ligger i tvättkorgen. Kollat mailen, posten och styrt upp lite här hemma. Fått lite olika förslag för vad som kan hända ikväll men ingenting av det lockar mej något speciellt faktiskt. Hemmafest, krogen eller fika + bio. Men jag vet faktiskt inte om jag har någon lust ikväll.

Jag måste gå ner och handla något att laga till middag, ta ett bad kanske och sen får vi se vad jag bestämmer mej för att göra. Det är ju ändå lördag och kvällar när man inte har någon lust brukar ju bli en av dom bättre, visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0