9 augusti 2010


Godmorgon !

Sista gången jag kollade på klockan var hon tjugo i sju i morse innan jag somnade så med andra ord är jag en riktig trötter idag. Men en dusch har hjälpt mej tillbaka till mänskligheten och nu är jag på klädd och på bena. Måste ringa ett samtal och sen börjar det närma sej att gå ner till tunnelbanan för att bege mej mot jobbet. 

Har sovit konstigt hela morgonen och vaknat flera gånger. Livet har gått som på en snabbrepris genom huvudet som en dålig gammal film från 60 - talet med kass bild. Det blir en konstig känsla av overklig maktlöshet, man går som i en dimma. Vet varken ut eller in, bygger upp det värsta tänkbara i huvudet. Önskar att man gjort annorlunda.

Jag hoppas bara att det här helvetet får ett snabbt och bra slut snarast. Att miraklet finns med mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0