Dagen....

Tiden står fortfarande still och jag hör klockan ticka. Sakta, för varje sekund tar den sej framåt. Men jag märker ingen större skillnad igen. Ibland har det bara gått några minuter, kanske en timme eller två. Men det är fortfarande samma dag och samma väntan som väntar.
 
Idag har jag varit på jobbet och det har varit helt okej. Jag fick tid att tänka på någonting helt annat och träffa alla boende och personal efter att inte varit där på en hel vecka.. Det var skönt att vara tillbaka. Om två veckor släpps nya schemat och jag tänker inte vara många minuter sen med att ringa upp poolen och plocka på mej så mycket jag bara kan. Har bara ett litet dilema om hur jag ska lägga upp september men det kommer nog lösa sej med största sannolikhet. På onsdag har jag ett möte och där kanske allting kommer att klarna upp lite.

Jag kom hem för kanske två timmar sen och har bara legat framför datorn och lyssnat på musik sen dess. Fyllt på ipoden med lite nya låtar och pratat i telefon. Nu funderar jag på ifall jag ska springa ner till tvättstugan och slänga i två maskiner med tvätt eftersom det ändå nog kommer dröjja ett bra tag innan jag kan sova eller om jag ska slänga på något film. Det förstnämnda förslaget lät ju helt klart bäst eftersom jag dom senaste morgona behövt klä på mej stått och svurit åt att det inte finns några rena kläder. Sen var det bara det där med att hitta orken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0