Vafan..

Gaahh... Jag vet inte vad jag ska göra. Hemma fest med Sannah väntar men det känns så himla jobbigt att ta det där steget och göra sej i ordning. Fast det var hundra år sedan jag var på hemma fest och det är lite löst folk som jag känner till som kommer dit, och sen massa nytt. Det blir nog bra. Men jag är lat och inte alls på humör ikväll men vill inte sitta hemma heller. Velig? Jo tack, ni skulle bara veta. Nu måste jag bestäma mej. Ska jag leta fram någon gamal trasa att slita på mej och sätta lite fart, eller stanna hemma? Väl på plats kommer det säkert bli awsome.. Men det var just det där innan man är där. Orkar jag...? Kan någon komma med en piska och sätta lite fart och liv i mej, snälla? hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0