2011, vad snabbt tiden gick....

Igår införskaffade jag mej en ny kallender för 2011 och har redan börjar fylla på den. Massa jobb, födelsedagar, lite möten och skola. Massa skola och vad jag längtar, förutom till första skolveckan då jag kör dubbelt med skola och nätter i fyra dygn. Tjohoo.. Tanken är att det ska stå TRÄNA 2 ggr i veckan och massor av lediga stunder för att träffa vänner! Portugal står inskrivet i februari och förhoppningsvis ett annat varm land i mars om jag får som jag vill.. Jag behöver lite välförtjänt semester känner jag. En bra start på början av året... Jag kommer känna att jag lever iallafall.

Visst fan, det var jue det där med att ringa till CSN oxå. Det har jag helt glömt bort.. Får ta och göra det imorgon.

God morgon förresten!

Med knappt fem timmars sömn är jag uppe på bena och gnuggat bort tröttheten ifrån ögonen, ja.. försökt iallafall. Lönen ifrån November har blivit fel så jag har försökt få tag på min chef och sen har jag fått mitt dag schema ifrån  avd. grön. En kall promenad ner till affären som jag drar mej vääääldiigt mycket för att ta väntar för att köpa middag och sen måste jag göra mej i ordning. Sista natten den här veckan och efter ett dag pass på fredag väntar en ledig helg. Hur härligt låter inte det? Jag längtar lite... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0