24 timmar senare har jag jobbat färdigt...

Äntligen börjar den här dagen lida mot sitt slut och jag kom precis hem till mej. Smet lite tidigare ifrån jobbet nu ikväll för att vi hade det så jäkla lugnt.

Har väl inte varit en toppen dag kan jag påstå men det har funkat. Julafton är julafton och det är mycket olika känslor och tankar som är inblandat i det. Men snart är det över för i år och nästa år tror jag blir mycket bättre...
Egentligen hade jag behövt packa och fixa här hemma någon timme ikväll iallafall men jag orkar verkligen inte och får gå upp tidigt imorgon istället och göra det tror jag.  

Tänkte krypa ner under mitt enorma täcke och krama om en kudde alldeles strax, drömma mej bort till ett annat ögonblick där bara vi två finns och somna gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0