6 december

Jag har legat däckad i sängen hela helgen med feber och en snorig näsa plus hals ont. Plöjt igenom 8:a av Wallanders filmer och " I taket lyser stjärnorna". Shiit vilken gripande film, jag grät flera gånger om och den var så fin. Dottern och mamman.. Tänk vad fort livet kan vända för vissa. Och sovit en jävla massa.

Vettesjutton om jag mår så himla mycket bättre idag. Halsen känns iallafall bättre och kroppen är full av alvedon. Jag orkade ta mej en dusch och få på mej lite kläder. Om 1,5 timme måste ja röra mej på mot jobbet och köra 1:a natten av dom 3 som står på schemat den här veckan. Tog en promenad till brevlådan och la på mina tidrapporter och köpte med mej middag som jag tänkte ta senare i natt på jobbet.

Kom just på att jag glömt bort att ringa till CSN. Fan oxå... Och det som är så viktigt. Jag får ställa klockan imorgon så jag kommer upp innan telefontiden är över och ringa till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0