down



Somnade inte förens långt efter att klockan hade slagit 10.00 i morse när jag kom hem och sen dess har jag sovit så pissigt jävla dåligt. Vaknat, tittat på klockan, somnat, vaknat, tittat på klockan, somnat... Jaa ni hajjar.

Orkar varken duscha eller käka middag ikväll så jag har bara hoppat i myskläderna och tänker gömma mej i min stora vinterjacka och halsduk påvägen till jobbet eftersom jag ändå måste byta om där. Springer förbi konsum och köper med mej någon middag jag kan äta där. 2:a natten nu...

Sitter och lyssnar på musik men byter låt hela tiden, kan inte riktigt bestämma mej för vilket humör jag är på och vad jag vill höra. Huvudet fullt med massa tankar. Är inne i en period som jag inte ens själv kan förklara förtillfället. Sista veckorna har jag bara svalt allt om och om igen, låtsas som ingenting alls. Fast det egentligen kanske har varit tvätom.

Ska ta en cigg och sen borsta tänderna..


tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0