Fixar här hemma!

Var inne i stan ett par timmar och fixade två julklappar. Men vädret var inte det bästa och det var så mycket folk på stan, våra magar var hungriga så vi skyndade oss genom butikerna och satte oss sedan för att äta. Det blev sushi buffé och jag kan lova att jag nästan rullade därifrån.

Nuu gick luften precis ur mej. Har vikt och packat ner alla kläder och sitter nu och väntar på att klockan ska bli 22 så jag kan gå ner till tvättstugan och börja min långa natt... Allt känns lite smått jobbigt och sorgligt. Efter ett års tid tillsammans ska vi nu inte bo med varandra längre och det kommer bli tomt. Min lilla skrutt.

Försöker inte att tänka så mycket just nu utan jag gör det jag måste. Men det är så många känslor inblandat och den här "mellan landningen" gör mej lite smått nervös. Jag hoppas över allt annat att det inte kommer dröja allt för många veckor tills ja får min egna lägenhet och kan flytta in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0