Flytt...

Den här flytten har varit så långt bort ifrån mej och jag har i mitt huvud skjutit upp det hela tiden, inte riktigt velat bli "vän" med den tanken.. Men nu precis insåg jag att det är idag det blir. Om en timme kommer min flytthjälp hit och ska hjälpa mej att köra alla saker till det nya stället.

Jag försöker att inte känna efter så mycket eller tänka men jag kan inte komma ifrån att det känns väldigt jobbigt och tugnt. Dels att lämna Sandra som jag bott med i nästan ett helt år och sen att flytta dit jag ska. I mitt bakhuvud har jag en röst som säger att det bara är för några veckor tills jag hittar någon annat och jag får försöka tänka på det när det känns jobbigt. Har jag letat efter lägenhet tidigare är det ingenting jämfört med hur mycket jag kommer leta nu... All min lediga tid när jag inte jobbar eller går i skolan ska gå till det för jag måste verkligen ha det. Bara några veckor Daniel..

Har varit vaken sen fem i morse och packat ner precis allting nu, städat rummet osv... Nu är det inte mycket kvar att göra förutom att sitta och vänta.

Usch...


Jag vet inte riktigt hur det kommer bli med internet där borta och så. Men jag tror att jag kommer få låna ett mobilt bredband annars nås jag på min telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0