Full rulle idag..

Halloj på er !

Mår ni bra idag? Jag mår helt okej.. Vaknade tidigt i morse så jag är lite trött. Började morgonen med att fortsätta packa upp alla saker. Sortera ut lite sommarkläder jag kan lägga undan. Känns inte som om att jag behöver ett par badbyxor eller ett par shorts i den här kylan? Tyvärr.....  Efter att duschat och gjort mej i ordning träffade jag Patrik inne i stan. Vi gick och kollade i lite butiker och jag köpte tre par nya jeans. Ett par skor och lite andra små saker som jag behövde. Tyvärr hann vi bara träffas en snabbis idag för jag var tvungen att åka och fixa ben till sängen och lite andra saker.. Hann även med en klipptid så nu är jag korthårig igen. :)

Sängen står på plats med ben och allting. Ska gå ner till solariumet vid sju och sen blir det att göra en tidig kväll för jag ska upp och jobba imorgon igen. Kan väl inte påstå att jag längtar efter jobbet för tillfället men när jag väl är på plats brukar det kännas bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0