Sov gott!

Jag har en sån där konstigt känsla i kroppen av att någonting är fel. Men jag kan inte komma på vad det skulle vara.. Kanske är det bara min enorma trötthet som speglar in. Allt jag behöver är lite sömn bara. Jag hoppas på det!

För andra natten i rad har vi fått skicka iväg en pat. med ambulans till sjukhus. Dock två helt olika personer. Annars har natten varit skapligt okej. En hel del att göra dock.

Hann träffa the big boss i morse innan jag sprang iväg till bussen och det fattas timmar på min lön så det är inte jag som tittat fel. Förhoppningsvis är det snabbt ordnat och jag har pengarna på mitt konto nästa vecka.

Nä hörrni,

nu ska ja krypa ner under täcket och sova. Jag är ledig ikväll och det ser jag grymt mycket fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0