Hur ska tiden räcka till?

Herrejösses! Tiden går lite för snabbt för att jag ska hinna med nu känner jag. Om redan en vecka är det julafton och om 8 dagar ska alla mina kläder och saker vara nerpackade för då går flyttlaset härifrån Solna. Det har hela tiden känts som om att det är jättelång tid tills dess och jag har inte brytt mej om att tänka på det så himla mycket men nu slog det mej att det är lite bråttom. Av dom 8 dagar som är kvar jobbar jag 5 och jag måste hinna få ner allting i kartonger/svarta sopsäckar, tvätta, städa, sortera ut det som kan slängas osv.. Förhoppningsvis kan jag få tag på en tvättid på söndag eftermiddag och sen får lördag och stora delar av söndagen gå till att fixa här hemma. Det vore även bra om jag hann med en klippning och köpa dom få julklappar jag har att införskaffa i helgen oxå.

Måste fixa adressändring, beställa skolböcker och massa annat som ska ordnas. Det blir en tillfällig och provisorisk lösning på boende nu ett par veckor framöver men jag hoppas verkligen inte det dröjer länge innan jag får mitt eget. Om det blir en studentlägenhet eller en liten lägenhet är i dagsläget oklart men något måste de bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0