Ikea

Efter att sovit skit dåligt i natt fick väckarklockan liv i mej och det var bara att pallra sej upp. När dom dagliga morgonrutinerna var fädriga kom M hit och plockade upp mej i bilen. Vi åkte sen vidare till Ikea för att jag skulle titta på en ny säng. Nu vet jag exakt vilken jag ska ha men ja väntar till efter flytten med att köpa den för det känns lite onödigt att först släpa hit den för två veckor och sen ska man konka och bära den vidare igen..

Men jag köpte ett nytt dubbeltäcke och två nya kuddar, påslakan och så. Städat lite sen jag kom hem och bäddat rent i sängen. Ska strax gå ner till tvättstugan och hämta upp mina pyjamasbyxor som förhoppningsvis har torkat och sen ta en dusch. Förkylningen känns värre nu igen så jag ska försöka vila bort den så gott det går.. Tur nog har jag bara två nätter veckan som kommer och jag kommer vara på det lugnare planet så det ska nog gå fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0