Julafton

Den fjärde och sista natten denna vecka är över och om några få timmar sticker jag iväg och jobbar i Huddinge till klockan 21 ikväll. Sen blir det bara hem och sooooooova för jag är helt slut bokstavligen. Det har varit några riktigt tuffa nätter så det var skönt att det var lite lugnare natten som var.

Kan väl inte påstå att jag har någon julstämning i år heller. Jag älskade julaftona när morfar levde, hans fina tomtegrotta och allt men nu kvittar det lite liksom. Bara massa julhysteri och höga förväntningar. Man samlas för att man måste men egentligen tycker man inte om hälften av alla som är där. Jag längtar till den dagen jag, min man och våra barn firar jul tillsammans... Fast det får nog dröja några år ;)

God jul iallafall och hoppas ni får en fin dag tillsammans med nära och kära.

Jag har iallafall unnat mej några fina julklappar till mej själv i år och nu sitter jag och väntar på att tre par nya skor, en parfym och Recipe for men´s serie ska komma på posten. Hittar jag en tv till ett bra pris på mellandags rean slår jag nog till på det oxå. Har även hittat en klockan som jag bara måste ha......... Fast jag borde nog inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0