Lite allt möjligt..




Igår var det inge roligt på jobbet.. Eller det var som vanligt, men jag hade absolut ingen lust att jobba. Timmarna gick så sakta och jag räknade varje minut som gick. Det värsta man kan göra.... När jag kom hem fungerade inte internet så jag gick och la mej i sängen på en gång för att titta på en film, men jag somnade och sov till i morse. 12 timmar utan problem, snacka om att det är någon som är helt slut just nu...

Idag träffade jag Cissi nere vid Sickla. Jag lämnade tillbaka en kamera ja köpt dagen innan, vi gick och kollade i butikerna, käkade lunch och pratade om vilka svin killar är. Haha! Köpte kollegeblock, pennor och ett pennskrin inför skolstarten. Blev ett par skor oxå som det bara var k ä r l e k med. Det var mysigt och egentligen skulle ja följa med henne hem men jag orkade inte och känner att jag har en hel del att göra hemma.. Har en hel hög med papper som jag behöver sortera in i pärmar och rensa ut för att få lite ordning.

Nu är det bara en tv, dvd och en kamera som jag ska ha.. Men det får vänta ett tag. Pratade med csn i morse och jag har fortfarande inte fått något beslut men det är bara till min fördel för kontoret i lund ska handlägga min ansökan eftersom jag troligtvis kommer få det högre bidraget och slipper ta så stort studie lån. Nästa vecka ska det förmodligen vara klart så det är bara att vänta. Ibland ska man ha tur oxå för hade ja väntat ett år eller gjorde det ett år tidigare hade jag inte fått det större bidraget och hade varit tvungen att låna mera pengar så allting är i perfekt tajming.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0