Måndag.



Godmorgon !

Dom senaste fem-tio åren har jag aldrig käkat frukost på morgonen när jag vaknat men i morse vaknade jag utav att jag var hungrig. Haha! Så nu har jag käkat fruukost och sitter vid köksbordet och tar det lugnt, tittar ut genom fönstret på snön som faller ner så vackert. Äntligen har jag lyckats ställa om mitt dygn och lägger mej i tid och vaknar inte när halva dagen har gått.. Bra där! Blir bra att förbreda sej lite för skolan som börjar om knappt två veckor.

Har sovit så himla skönt i natt i min gigantiska säng och känner mej riktigt utvilad. Drömt fina drömmar som kändes så verkliga när jag vaknade så jag nästan trodde att det var sant.

Tänkte knalla ner till centrum en sväng när jag gjort mej i ordning innan jobbet börjar och gå och kolla lite för allt blev så stressigt igår. Behöver köpa lite skolmatrial och sen ska jag titta på en tv.. Fast egentligen har jag ju köp stop nu efter igår.. Fan oxå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0