Nyårsafton

Godmorgon!

Sista veckan har jag kommit i säng innan klockan 24 och vaknat tidigt varje morgon. Idag lär nog bli en lååångdag eftersom jag är vaken så tidigt och sen ska jobba hela natten. Jaja, förhoppningsvis kan ja lägga mej någon timme i eftermiddag.

Dagens planer är att träffa Sanna en sväng och sen blir det nog lugnt. Hoppas verkligen att mina skor kommer under dagen. Känns lite små trist att jobba på nyår men det är bra pengar så jag får tänka på det. Jobbigt bara att gå på tre nätter när jag ställt om dygnet och sen har jag en dag att ställa om till dag igen på. Jojo fram och tillbaka..  

Detta år alltså.. Tiden har gått så snabbt och jag har gjort så mycket fast jag stundvis tyckt att det inte varit någonting. Nu lägger jag detta år bakom mej och ser fram emot 2010.. 


tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0