Slapp ledig dag.

Usch vad jag mådde dåligt i morse när jag vaknade. Mådde jätte illa och hade en extremt huvudvärk så jag blev livrädd att jag kanske var magsjuk men tur nog gick det över och jag har haft en riktigt slappis dag. En av mina tv serier som jag beställde för ett par dagar sen kom på posten så hela eftermiddagen har jag legat i soffan och titta på Melrose place. Haha, nu fick jag ett sms om att min andra tv serie kommit på posten så jag får gå ner och hämta det imorgon.

Lagade faktiskt middag till mej och M ikväll och sen följde jag med en snabbis till centrum. Köpte två nya kuddar till sängen och hämtade ut mina produkter ifrån Recipe for men jag köpt förra veckan. Skorna har inte kommit ännu och det hoppas jag dom gör imorgon för jag betalade nämligen extra för att få dom innan nyår. Hittade en jättejätte fin vår jacka på rean men jag var duktig nog att inte köpa den, ännu...

Skulle egentligen träffa Sanna nu på kvällen eftersom vi blivit grannar med varandra men vi tar det imorgon istället innan ja börjar jobbet och hon ska iväg och fira in det nya året.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0