Vaken! Vafan..

Jag har så mycket att säga. Och jag har så mycket att fråga. Men jag vågar inte.. Rädd? Ja lite faktiskt.. Ja orkar inte gå igenom det här en gång till för jag blev så jävla knäckt sist, det gjorde så ont, men ändå är jag så nyfiken på det förbjudna för det är så  jävla vackert. Typiskt mej... Jajo!   Döm mej inte nu kära vänner för jag vet vad ni har sagt och tycker men det är inte ni som ska känna eller tycka utan det är faktiskt jag..

Klockan är 05.04 och jag vaknade upp för någon timme sen. Kollade klart på filmen jag somnde till igår kväll och nu ligger jag här i sängen alldeles för trött för mitt eget bästa men kan inte somna. Som dom senaste nätterna, har jag vaknat mitt i natten - varit vaken ett tag och sen somnat om igen. Varför?? Jag tänker för mycket och hostan är inte borta ännu.

Ska fixa till något och äta, plocka fram boken ja köpte igår och läsa ett par sidor. Det posetiva nu är väl att ja lär få sova ett tag imorgon och är inte så jädrans trött när natten kommer.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0