Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, det har varit ett "lugnt" år för min del. Jag har brottats med min rastlöshet och gett mej själv tid som jag trodde var omöjlig, kommit tillbaka efter två jobbiga år och beslutat mej för saker och ting jag aldrig trodde jag skulle göra. tex som att börja plugga..

Har du några nyårslöften?
Inga direkta löften utan snarare mål.. Klara av skolan, börja träna och prio ett är att hitta en lägenhet och göra det till mitt drömhem. Hinna med vänner och inte jobba ihjäl mej.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope..

Vilka länder besökte du?
Jag höll mej i Sverige detta år men reste runt ganska mycket i olika städer. 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 januari. 26 mars. 10 augusti.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag kommit på fötter igen från året innan, tagit tag i mej själv efter mina månader i Tyskland och hittat tillbaka till den Daniel jag trivs med att vara.

Största misstaget?
Att jag litat och trott så gott om människor som bara sårat mej. Förlåtit och gett dom nya chanser men det har ändå slutat på samma sätt... Min bästa vän försvann ut ur mitt liv.

Bästa köpet?
Min säng... Har sen tonåren velat ha en dubbelsäng och nu har jag äntligen det.

Vad spenderade du mest pengar på?
Onödigt tjaffs... Dragit kortet för små saker och "skit", tyckt att det inte gör något men det är just det där som drar iväg och blir stora sumor tillslut. Senaste månaden har jag unnat mej väldigt mycket nytt och det har varit större köp, men då har jag "fått" något för det. Härnäst står en tv och one pice på tur.. Efter att mitt lilla köpstop är över. ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Väldigt mycket som har gjort mej glad. En del har varit kortvarigt och annat sitter fortfarande i.
Han gjorde mej väldigt glad för några korta veckor.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Jag har så många olika låtar som jag lyssnat på i år som betytt massor vid olika tillfällen. 
Det är omöjligt att bara säga några få stycken.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mitt liv har alltid en tendes att gå upp och ner och jag är så som person. Ena dagen kan allt var skit och bäcksvart medans andra dagen kan allt vara alldeles perfekt. Men det här året har varit mycket bra och jag har garanterat varit mycket gladare och mått mycket bättre även om det har haft sina mörka stunder.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte, man ska inte ångra och jag har gjort så sjukt mycket saker.. Oftast finns det en anledning till att allt blivit som de blivit.
Men sista halvåret kan jag väl önska att jag haft mera tid för mina vänner.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var väldigt skeptisk till den här dagen först för jag ville egentligen inte fira alls. Men...

Vaknade upp hemma i min säng av frukost på sängen... Gjorde mej i ordning och åkte in till stan, fick nya jeans i födelsedags pressent. Gick på bolaget och på kvällen hade Sandra bjudit över folk för att fira mej. Fick världens finaste turkosa tröja och allt var helt perfekt. Jag var så varm i hjärtat utav att ha just dom här människorna i mitt liv.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Som vanligt.. Mycket jeans och koftor. Skjortor och mycket naken hud, haha. Djupa v eller u ringade t-shirtar. Mina älskade skor..

Den bästa nya personen du träffade?
Jag måste väl nästan säga han ? Sen har jag fått chansen till att träffa fantastiska människor om det så bara varit för en kväll, några veckor eller någon som blivit en god vän.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0