Vart ska jag börja?

När klockan slog 21.00 igår slutade jag jobbet och började göra mej i ordning. Satt kvar en stund och pratade med en kollega och sen hoppade jag på bussen in till stan där jag träffade Damien. Vi tog oss vidare till Paradise där en kväll med dans, goda drinkar och härligt sällskap väntade. Christoffer en komis till Damien joinade oss och vid stängning blev det en tur förbi Donken och sen somnade jag gott hemma hos Damien..

Idag är jag mest trött och har ont i fötterna.. Kom hem för en stund sen och precis slängt i mej en halv pizza. Måste börja sätta lite fart här hemma men jag vet faktiskt inte vad jag ska börja med. Det är så mycket som ska göras. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0