Zipper + stan

Gårdagskvällen blev inte alls som ja tänkt mej ifrån början.. Utan en bekant till mej hörde av sej så det var bara att göra sej i ordning på nytt och bege mej in mot stan. Vi satt först på Tiffany´s och drack ett glas vin och snackade skit. Sen drog vi vidare mot Zipper på stureplan där jag träffade ett par vänner, dansade och sjöng. Försvann in i musiken med fina vänner tills dom stängde.

Ojojoj vad trött jag är idag... Det var länge sen jag var ute två kvällar i rad men det här är min sista ledighet på ett bra tag så det har varit skönt att få tillbringa den så som jag gjort i vänners sällskap.

Idag åker jag och Sandra in till stan för att handla dom sista julklapparna, kanske äter middag och sen åker jag hem och gör ett ryck.. Min plan är att tvätta upp alla kläder och packa ner allting som jag inte kommer behöva dagarna jag har framför mej. Det känns faktiskt lite konstigt det här.. Ett helt år har jag bott här nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0