1 månad.

Hjälp vad tiden får fort när man har roligt och mår bra! Idag är det en hel månad sen jag flyttade hit och det känns bara som några dagar.. Eller flera år. Med handen på hjärtat kan jag säga att det här är absolut det bästa hem jag haft någonsin. Efter att fått bort den stora tvätthögen i rummet och städat upp här lite kommer det vara på topp.. Visst fan, måste boka en tvättid innan helgen nu. Stod och letade som en tok efter kläder nu i morse innan jag skulle iväg, så typiskt mej.

Dagen har varit OK.. Satt i massa möten först och fick ett nytt fall att ta hand om. En väldig sorglig historia med en svårt sjuk pojke så vi får se hur det går. Hans mamma berörde mej iaf och det känns som en svår uppgift. När möte var färdiga åkte jag hem till en annan pojke jag har hand om och jobbade där några timmar och var det bums hem.. Inte gjort så mycket alls ikväll utan mest tagit det lugnt.

Bokat planer för helgen med min fina Dani som kommer till mej! Ska bli så underbart att se honom. Det kommer bli en toppen helg men många galna saker. weeii.. Super taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0