Degat hela dagen.

Denna underbara helgen börjar lida mot sitt slut och snart är det måndag och en ny vecka. När jag tittar i almanackan är den halvfull och jag har några jobbdagar samt ett möte inbokat. Så jag hoppas på en grym vecka med även lite tid för att söka jobb och umgås med vänner.

Sängen har varit väldigt lockande under hela dagen och dom få tillfällen då jag klivit upp har jag längtat tillbaka lika fort. Med andra ord har det varit en väldigt slapp söndag med mycket degande och inte något speciellt gjort förutom babblat massa i telefonen och legat och pillat på datorn. Sprang ner till grillen och köpte med mej mat hem till mej och Sandra. Nu ska jag strax kolla igenom lite jobb papper och sen måste jag nog krypa ner för att sova för väckarklockan står redan på 09 imorgon då jag måste och hinna fixa massa pappersjobb innan jag sticker iväg till jobbet. Får helt enkelt skylla mej själv att jag blev av med den sovmorgonen eftersom jag är ett hopplöst fall när det kommer till det här och skjutit upp alldeles för länge - det är ingen bra idé att vara ute i sista sekund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0