Ensam.

Natten känns ensam just nu. Sandra är hemma hos sin mammi och sover över så jag sitter själv hemma i lägenheten ikväll. Första gången jag sover helt ensam här, det är lite stort. haha! Det ända lilla ljud som hörs kommer ifrån tangentbordet när jag skriver och lite låg musik från högtalarna. Har sovit största delen utav dagen så att gå och lägga sej nu kommer vara omöjligt.. Tur att helgen kommer imorgon och några dagar med sovmorgon.

Idag har det blivit riktigt kasst med bloggning och det har sin naturliga anledning. Jag behövde en day off och samla ihop mina tankar & känslor. Kvällens planer blev inställd pga av jobb för den andra så jag slängde ihop en middag här hemma och telefonen fick hålla mej sällskap. Avocado blandning med mozarella, olivolja och balsamvinäger. Till det stekte jag lite kött och kryddade starkt. Blev mycket gott måste jag säga.

Blir nog att knäppa på en film ganska snart och krypa ner i sängen men först blir det en cigg på balkongen och ringa en vän.


Love,

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0