Finest Awards - Café opera

Igår efter att jag slutat jobbet åkte jag hem och vilade en timme innan Albin kom förbi. Vi delade på några glasvin och gjorde oss i ordning tillsammans här hemma innan vi åkte in till stan och mötte upp först Hannes och sen Viktoria, en kompis till Albin. Tyvärr hade Hannes glömt sitt leg hemma och upptäckte det precis utanför cafét så det blev en kväll utan honom, verkligen jättesynd.

Men det blev en lyckad kväll. Det var många uppträdande och proppat med folk. Vi gick runt och minglade mesta dels. Jag dansade så fötterna gör ont i dag och huvudet bultar av alla drinkar. När Finest Awards var över blev det efterfest men stannade inte allt för länge eftersom jag ska jobba senare i eftermiddagen. Eftersom jag aldrig har varit på Cafe opera tidigare hade jag väl ganska höga förväntningar och trodde att det skulle vara mycket mera WOW än det var, så lite smått besviken blev jag och förstår inte varför alla vill dit.. Alltså, det var ju inte det att det var något dåligt för ja hade en lyckad kväll men mer än så var det inte..


Nu måste jag hoppa in i duschen för sen väntar lunch inne i stan och kanske en fika innan jag måste åka till jobbet.

Tjingeling,

daniel



Igår innan utgång hemma hos mej... Hade med mej kameran men glömde fota under hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0