helgen..

Har blivit dåligt med att skriva sista tiden, som vanligt kanske.. Men jag har inte haft tid.

Helgen har varit kanon. I fredags blev det först förkrök hemma hos mej innan vi drog ut till paradise. Hade en kanon kvällen och träffade på många bekanta. Dansade till fötterna gjorde ont och allt var på topp..

Lördag blev en bakis dag, gick runt i mjukisbyxorna och segade hela dagen. PÅ kvällen blev det vin och Melodifestivalen. Ganska lugnt men det var trevligt..

Nu har jag nyss städat upp här hemma, ska hoppa in i duschen om ett tag och sen åka och jobba. Imorgon jobbar jag kväll så jag måste verkligen sätta mej och fixa upp massa saker jag skjutit upp alldeles för länge. Nu är det slut på bortförklaringarna och istället ställa väckarklockan tidigt.

Vi hörs, på obestämd tid... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0