Hemma.

Happ, 40 min innan jag skulle sticka iväg till tunnelbanan för att jobba ringer telefonen och då är det pojkens mamma jag skulle träffa idag som ringde. Han hade blivit sjuk och var hemma från skolan och vi ställde in.. Skönt på ett sätt men lite tråkigt på ett annat , hon ringde verkligen i sista sekund så det var ju tur att jag inte hade hunnit åka än för då hade jag blivit lite irreterad.. Så det var bara att slita av sej jeansen och hoppa i mjukisarna igen. Har jag lite mera tid att fixa jobbsökar listan och förhoppningsvis få klar den ikväll så jag slipper gå upp i ottan imorgon.

Så idag blir jag bara hemma och ska ta det lugnt med kusin. Hon är hemma och sjuk från jobbet så det blir en riktigt mysig dag i soffan med täckena. Ska knalla ner först till affären och sen videobutiken och hyra en film. Måste även lägga på ett brev och skorna som jag beställt på nätet som ska tillbaka på posten. Mina turkosa godbitar som var alldeles för små.

fyfan vad jag fryser, det här är allvarligt talat inte roligt.. Har min långa grovstickade kofta och en halsduk och det känns som om att jag är på sydpolen och står i en iglo. :( Jag kan verkligen inte bli sjuk nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0