Lotta Thell



Det finns mycket jag vill säga om dom här böckerna men har svårt att få ner det i ord. Väldigt gripande och berörande böcker som jag rekomenderar starkt. Jag sträckt läste alla på mindre än en vecka och så fort jag la ifrån mej boken ville jag bara tillbaka.

I mars 2009 gjorde det även en film av hennes andra bok I skuggan av värme som jag sprang ner och hyrde idag efter att jag fått nys om den igår. Filmen var bra och jag tyckte om det, men som alltid är det inte samma sak som att läsa boken och se en film och jag tycker att dom mista väldigt mycket från boken i filmen. Det är många små detaljer som var väldigt viktiga som dom glömt. hur som helst, jag hyllar den är kvinnan och det är absolut någon som visat varför en människa ska få en andra chans! Underbar läsning och en bra film. Tack Lotta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0