nattinatt

Nu har den här söndagen precis lidit mot sitt slut och det har slagit över till måndag och blivit dags för mej att nanna kudden strax. Det har varit en bra helg även om det blivit alldeles för mycket fest för min del. börjar jag bli gammal eller vad är det här?!?!? haha..

Det har har varit en väldigt skönt slappsöndag och jag har hunnit och vila upp mej rejält och funderar och tänkt massa. Att gamla människor i ens liv skulle kunna bli en stor betydelse igen trodde jag då aldrig. Ena stunden känns det som om att ja kan vara ute på jävligt hal is just nu. Men ja orkar inte annulusera allt hela tiden. De blir lite som de blir just nu.

Imorgon har jag dagen fullspäckad men vi hörs innan ja sticker iväg.

kram

Kommentarer
Postat av: paij

men blä att du har saker att göra! jag kommer säkert sitta i sthlm flera timmar :((

2010-02-22 @ 09:11:15
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0