Nu får vi vänta och se.

Ingenting är klart och bestämt ännu men framtiden KAN se väldigt ljus ut efter mötet idag. Jag andas ut och känner att mitt gamla jag börjar komma tillbaka och jag är redo för att bli någonting igen. Det känns stort, helt underbart. Jag är en businessman och vill klättra upp, jag vill visa att jag kan och det ska jag göra. Nu väntar jag på yttligare information och får ta ställning till allt när jag fått det. Men än så länge känns det bra.. Jag har ett val att göra och är fortfarande osäker på vilket av alternativen jag ska välja. Nu ska jag prata med mina nära och fråga dom, för det är ändå dom som känner mej bäst och kan ge mej bästa stöd och hjälpa mej välja rätt.

Som ni märker gick mötet överförväntningar och jag är en smula glad. Trött och glad. Jag kom hem för en stund sen och har nu återigen lagt mej i sängen och lyssnar på musik. Imorgon blir en helvetes dag, 10 timmars jobb så jag måste bli lite mera kry tills dess. Och slua frysa för det är förjävligt kallt idag igen. suck..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0