På jakt.. Ni får tipsa mej nu!

.. Jaaa jag är på jakt efter ny väska till våren och sommaren! Förra året köpa jag min turkosa bebis på H&M och jag älskar den lika mycket då som nu, men det finns ett litet problem. Den börjar göra sitt efter alla vänder till tyskland och allt användande i sommras så nu är den riktigtriktigt  sliten. Jag använder den fortfarande för än är jag inte helt mogen att släppa taget helt. Så nu är jag på jakt efter en ny, och det är fort.. Har jag bestämt mej för något vill ja ju som alltid ha det på en gång. Nu har jag kollat runt på http://modekungen.se och hittat två jag fastnat för och gillar men till det andra problemet. Jag lägger inte ut 700 kr på en väska när min ekonomi ser ut som den gör och kommer få stå ut med en hel del.. Så därför undrar jag...? Så till min fråga, har du/ni något bra tips att ge mej där jag kan hitta en liknande väska i antingen skinn eller tygg som kostar någon hundra lapp mindre? Jag vill antingen ha den i svart eller brunt, eller varför inte någon crazy färg som är lätt att matcha till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0