Sjuk.

Jag toksomnade i sängen igår kväll efter att jag sett klart filmen och legat och sms:at en stund. Tyvärr har jag vaknat hundra gånger nu på morgnen av att min näsa var helt igen täppt och att jag hostat så mycket. Fryser som aldrig förr med. Nu har jag iaf duschat och fått på mej lite kläder, om en stund knallar jag iväg till tunnelbanan för att jobba några timmar. Känns riktigt tugnt med tanke på hur jag mår men det är bara att gilla läget och göra mitt bästa. Tror vi bara skulle spela lite Wi och hänga några timmar så det passar ju perfekt. 

Ikväll kommer jag att aktivera mitt nya nummer och byta tillbaka till kontantkort igen. Jag skickar ut ett sms med det nya nummret till alla dom som ska ha det. Förhoppningsvis går allting smidit och nu ska jag inte byta nummer på ett bra tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0