Spontan kvällar är dom bästa.

Det blev en lyckad dag igår ändå. När jag var klar hos läkaren och fått min andra spruta som inte alls var farligt eller gjorde ont  mötte jag upp M & F på stan. Vi tog en jättesnabb runda inne hos bokhandeln innan vi åt en sen lunch i kungshallarna. När magarna var möta av det gegantiska stora laset som serverades i en portion åkte vi ut till Nacka där vi hade ett möte. Mötet gick bra och vi pratade fram och tillbaka om hur jag utvecklas dom senaste 3,5 åren och mycket mera.

Senare på kvällen knallade jag upp till C och träffade henne. Vi har inte setts sen lång tid tillbaka så vi satt och babblade på hela kvällen och ha det trevligt. Drack massa vin och pratade minnen, tyskland och allt som hänt sen sist. Vid 00 fick vi för oss att vi ville ut så vi tog en taxi in till stan och skulle först gått till Kellys men väktarna där var så fruktansvärt otrevliga och homofobiska så istället hamnade vi på 54 tills stängning. Och det blev en väldigt lyckad och mysig kväll, skönt att prata ut om en del saker med.

Jag kom hem för någon timme sen och gör inte så värst mycket nu. Skulle egentligen ha gått på en tv inspelning ikväll och suttit med i publiken men tyvärr blev det inställt och jag blir hemma ikväll. Men det kan nog vara bra eftersom ja som vanligt har lite små saker att fixa. 
 
Kameran har jag fortfarande inte hämtat så därför det blir några inlägg med bilder just nu.. Ja vet, skärpning! Jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0